سخنرانيهاي دكتر شريعتي / سري 1 – دانلود فايل صوتي

1در �سيينه. حسين وارث آدم قسمت اول قسمت دوم …..لينك دوم
2. علي تنهاست …………………………………لينك دوم
3. علي بنيانگذار وحدت قسمت اول قسمت دوم لينك دوم
4. نيايش ……………………………………..لينك دوم
5. آري اينچنين بود اي برادر…………………..لينك دوم
6. انتظار مذهب اعتراض …………………….لينك دوم
7. چه نيازي به علي ……………………………لينك دوم
8. تشيع علوي تشيع صفوي: بخش 1 بخش2لينك دوم
9. پدر مادر ما متهميم: بخش 1 بخش2 ……… لينك دوم

با تشكر از: «روشنايي را مي جويم: آثار معلم شهيد دكتر علي شريعتي»
لينكهاي دوم مربوط به سايت راديو سوتك است و ممكن است بلحاظ كيفي و حجم فايل تفاوت داشته باشند.

مرتبط:  مجموعه كامل سخنرانيهاي دكتر شريعتي

نوشته شده در شريعتي, صوتي. 38 Comments »

38 پاسخ to “سخنرانيهاي دكتر شريعتي / سري 1 – دانلود فايل صوتي”

  1. Ahmad Says:

    سلام، مرسی از فایل هایی که گذاشتی. سعی می کنم تمام فایل ها رو دانلود کنم 🙂

  2. کاوه Says:

    تلاش بسیار ارزنده ای بود … توانستم فایل ها را دانلود کنم.

  3. sina Says:

    من فايلهارا ناقص دريافت مي كنم ايا مي توتنيد برايم تمام سخنرانيهاي دكتر را بفرستيد

  4. مهاجر Says:

    سلام سينا،
    براي هر فايل دو لينك هست ميتوانيد هر دو را امتحان كنيد. دوستان ديگر دانلود كردند مشكلي نداشتند.
    متاسفانه بدليل حجم بالاي سخنرانيها امكان ارسال آنها از طريق ايميل نيست.
    توجه داشته باشيد كه يكي از دلايل دانلود ناقص استفاده از فيلتر است. اغلب فيلترها اين مشكل را ايجاد ميكنند.
    توصيه ميكنم از محلي كه سرعت اينترنت آن بالاست استفاده كنيد.

  5. وحيد Says:

    دست تون درد نكنه همشون دانلود ميكنم خودم هم پخش مي كنم.
    ———-
    ممنون، موفق باشيد!

  6. آرمین Says:

    با سلام خدمت شما
    خیلی از سایت شما استفاده کردم اگه زحمتی نمی شود و مزاحمت ایجاد نمی کنم چیزهای باحالش را برایم ارسال می کنید.
    با تشکر
    http://www.faryade68@yahoo.com
    ———-
    سلام
    دوست عزيز از لطفتان متشكرم هر مطلبي را بخواهيد ميتوانيد مستقيما از وبلاگ كپي كنيد.
    متاسفانه شيوه ارسال بصورت ايميل ندارم.
    مهاجر

  7. دکتر حسین Says:

    مرسی از تلاشت
    ———–
    ممنون

  8. مسعود Says:

    هر چه بیشتر آثار و سخنرانیهای دکتر علی شریعتی را می خوانم و گوش می دهم بیشتر به خود آگاهی و کمال نزدیک بشوم و مثل دکتر شریعتی دکتر نیامد

  9. mahdi Says:

    vaghean mamnoon. man kheili donbale in sokhanraniha boodam ama peida nakardam. hamashi dl mikonam, hatman

  10. فريدوني Says:

    سلام دوست عزيزم
    من دانشجوي دكتراي رياضي هستم و به شعر بسيار علاقه دارم. شنيدن اشعار شاعران با صداي آنها (و صداي ساير بزرگان) را بسيار دوست دارم. صداي زنده ياد قيصر امين پور و آغاصي در سايت شما نبود!

  11. محمد کریمی Says:

    با تشکر من واقعا متشکرم وباور کنید استاد شریعتی الهه و سرمشق زندگی من است اورا دریابید

  12. علی Says:

    با سلام به شما و روح بزرگ دکتر . نیست تا جور زمانه ما را در این زمان به اصطلاح پیشرفته ببیند ولی روح بزرگ او شاهد ستم . و جور زمانه ماست

  13. سارا Says:

    سلام من كتاب تحليلي از مناسك حج را مي خواهم مي توانيد برايم ايميل كنيد . ممنون مي شم از طريق سايت معرفي شده امكان پذير نبود .

  14. FARDYN110 Says:

    سلام «روحانییت در شیعه» از دکتر را چگونه پیدا کنم

  15. محمد ابراهيمي Says:

    سلام ممنون از زحمات ارزشمند شما من شما رو لينك كردم خوشحال ميشم سري به من بزنين

  16. مهدي Says:

    به نام خدا
    سلام
    سپاس سپاس سپاس سپاس و درود بي پايان.ممنونم

  17. azmin Says:

    salam azizam
    kheili khoob bood!mer30

  18. elmira Says:

    بمان تا كاري كني نه كاري كنيم تا بمانيم

  19. دانشجو Says:

    دمت گرم لینکم کردی امیدوارم من هم در شناساندن دکتر شریعتی به جوانان موفق باشم

    ————————-
    سلام دوست عزيز
    برايت آرزوي موفقيت روز افزون دارم.

  20. sahel Says:

    kheyly khoob bud valyyy kash filter nabud

  21. مهدی Says:

    بلاگ خوبی داری . وبلاگ منم در مورد دکتر شریعتی است. من تو وبلاگ همه چیز در مورد دکتر شریعتی دارم از کتابهاش گرفته تا دانلود سخنرانی هاش که با حجم کم و کیفیت عالیست و همچنین دانلود آفلاین سایت رسمی دکتر شریعتی. یه سر ما بزن اگه دوست داشتی بیا تا تبادل لینک کنیم.

  22. محمد رضا حسینی Says:

    خواهش میکنم خواهش میکنم عاجزانه من تازه با استاد اشنا شدم چه جوری میتونم تمام سخن رانیها استادو جور کنم

    ————-
    لينك 1
    لينك 2
    لينك 3

  23. علیرضا Says:

    به نام خدا. شریعتی قطره ای از جریان همیشه جاری تا زمان معلوم دجله وفرات است نه چیزی کم ونه چیزی بیشتر

  24. سارا Says:

    خیلی عالی بود واقعا متشکرم

  25. ariyayi Says:

    thnx alot for videos

  26. hiva Says:

    خیلی سایت خوبی داری

  27. batol Says:

    dr bot zendigiye mane mer30

  28. نيما عبداله زاده Says:

    خيلي زحمت كشيدي, دستت درد نكنه ايشالا خيرشو ببيني

  29. افشين Says:

    سلام
    لطفا اگر كسي ميتونه شعر «نميدانم پس از مرگم چه خواهد شد» را كامل بذاره…خيلي ممنون ميشم

  30. حسین Says:

    نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد

    نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم

    چه خواهد ساخت

    ولی بسیار مشتاقم

    که از خاک گلویم، سوتکی سازد،

    گلویم سوتکی باشد،

    به دست کودکی گستاخ و بازیگوش

    و او یکریز و پی در پی

    دم خویش را بر گلویم سخت بفشارد

    و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد

    بدین سان بشکند در من،

    سکوت مرگبارم را

  31. آذر Says:

    سلام. خیلی ممنون از زحمات گرانقدر شما . عالی بود. روح دکتر شریعتی شاد باد.

  32. oweiys Says:

    افرین بر شما باد

  33. مجید یا imbzm Says:

    دوستتون دارم.

  34. سورن Says:

    سپاس گزارم ،فقط همین … از این بهتر نمیشه
    می خوام بزنم زیر گریه ، تو این روزگار سیاهی که در حال زیستنیم ، اینها صدا مثل مرحمی روی زخم های این ملت هستش ، افسوس……………………

  35. در آرزوی آزادی Says:

    درود برشما
    باشد که نگاه خشک و بی رحم سفاکان درهم شکسته شود.
    زنده باد ایران و جاوید باد نام مردانی که برای رهایی از اندیشه های بر روح، جانشان را فدا نمودند.

  36. Mahd.AFZAR Says:

    سلام و درود من بر شما…… خيلي ممنون از زحماتي كه ميكشيد………. جوانان امروز دكتر شريعتي را بايد يك اسطوره براي خود قرار دهند.


بیان دیدگاه