می مانم و می خوانم ، تا رای تو گیرم پس

SA-1

ای صبر بمان با من،من جز تو ندارم کس
ای بخت کجایی تو؟ یک بار به دادم رس
دیریست تفنگم را بشکستم و بنهادم
آتش به درونم زد این خواهش آتش بس
او رفته و من رانده،او کشته و من مانده
رویای من اندر پیش ،فریاد وی اندر پس
من پیر شدم با تو ای صبر اساطیری
تا شادی ٔگل روید از انده خار و خس
هم گام غزالان بین،هم کبک خرامان بین
هم شومی آن کفتار هم مستی آن کرکس
سرخست رهت چون ٔگل ،سبزست دلم چون برگ
می مانم و میخوانم تا رای تو گیرم پس

شعر را با صداي زيبا و دلنشين خواننده متعهد علي محمد تهراني بشنويد.
همچنين مي توانيد از اين لينك دانلود كنيد.

7 پاسخ to “می مانم و می خوانم ، تا رای تو گیرم پس”

  1. sohrab Says:

    آیینه چون شکست،قابی سیاه و خالی از او به جای ماند/ با یاد دل که آیینه ای بود در خود نگریستم،بی آینه چگونه در قاب زیستم؟

  2. me Says:

    مژده رسید که ایام غم نخواهد ماند………..آنچنان نماند و اینچنین نیز هم نخواهد ماند
    پاینده باد راه اصلاحات…
    خوشخال میشم لینک کنیم همدیگرو!!

  3. moji Says:

    درودبرشما.میخواهم بدانم اگرامروزمرحومدکتر شریعتی بودجانب کدام حزب ودسته رامیگرفت ایااونیز ازجنبش سبزحمایت میکرد یا خیر

    • مهاجر Says:

      سلام
      شريعتي در هر زماني جانب مردم را مي گرفت.

      • omid Says:

        شریعتی در هر زمان جانب حق و انسانیت را میگرفت
        مردم یک تعبیر اجتماعی است که ممکن است در هر دوره ای تعبیری شود ولی مفاهیمی مثل حق و عدل هستند که تغییر ناپذیرند و به قول خود دکتر که همیشه از مصلحت مینالید مصلحت نمیپذیرند.
        او روشن فکر مذهبی بود و در سخنرانی پدر مادر ما متهمیم به صراحت اعلام کرد که»به والله دین باعث انحطاط توده نیست»
        چیزی که امروز متاسفانه جنبش سبز نیم نگاهی به ان دارد.به کمرنگ کردن دین.و متاسفانه اصولگرا ها هم سعی در هر چه پر رنگ تر کردن ان دارند.به نظر من اگر دکتر بزرگوارمان در این زمان بودند از هیچ سمتی طرفداری نمیکردند.نه از افراطی های راستی و نه از چپی.به نظرم اگر دست روزگار اجازه زندگی طولانی تر را به ایشان میداد امروز همچون ایشان را زیاد داشتیم که شاید یک حذب جداگانه بدون هیچ افراط گرایی چه در نشنالیسم و چه در دین تشکیل میدادند.
        به امید روزی که مردم ایران زمین فریب سران قدرت را نخورند و دل به دعوت باطل هیچ کدام از دو طرف ندهند.به یاد داشته باشید که در جنگ فیلها فقط مورچه ها کشته شدند

  4. مریم Says:

    دیدیم و شنیدیم که مردم چگونه از جمهوری اسلامی و رهبر عزیز خودشان حمایت و پشتیبانی کردند … مردم ایران باعث افتخار انسانیت هستند و زیر بار ننگ وطن فروشان نخواهند رفت


پاسخی بگذارید

