سالگرد درگذشت معلم شهيد دكتر شريعتي گرامي باد

ای نسل اسیر وطنم!
تو می‌دانی که من هرگز به خود نیندیشیده ام،
تو می‌دانی و همه میدانند که من حیاتم، هوایم، و همه خواستنهایم بخاطر تو و سرنوشت تو و آزادی تو بوده است…..
تو می‌دانی و همه میدانند که دلم غرق دوست داشتن تو و ایمان داشتن به توست.
تو میدانی و همه می‌دانند که من خود را فدای تو کرده ام و فدای تو میکنم
که ایمانم تویی و عشقم تویی و معنی حیاتم تویی و جز تو زندگی برایم رنگ و بویی ندارد….
از امید رهایی تواست که برق امید در چشمان خسته ام می‌درخشد،
و از خوشبختی تواست که هوای پاک سعادت را در ریه‌هایم احساس میکنم.
آزادی تو مذهب من است،
خوشبختی تو عشق من است، آیندۀ تو تنها آرزوی من است.

(م.آ. ۳،ص ۱۴۷-۱۴۸)

* كليپ زيبايي با صداي جاودانه شريعتي را از اينجا دانلود كنيد

7 پاسخ to “سالگرد درگذشت معلم شهيد دكتر شريعتي گرامي باد”

  1. ... Says:

    راستی اگر شما جای برنجکاران شمال (باوجود برنج هندی) سیر کاران همدانی (باحضور سیر چینی)کارگران زحمت کش هفت تپه(شکر های مکارمی) ویا کشاورزان بی آب و زمین ویا کارگران کارخانه های تعطیل شده وهمگی (عقل سلیم می گوید وقتی کار نداری پول نداری)فقیر بودید به احمدی نژاد رای می دادید؟» چه استدلال احمقانه ای دارند ! فقرا به احمدی نژاد رای دادند»
    فکر می کنم اینترنت باید قطع شود وما برویم سراغ این روستاییانی که می گویند. اگر باشند.

    روحش شاد.

  2. ... Says:

    میان دهها خبر امروز یک خبر خیلی جالب است: حزب الله ایران می گوید که کسانی که به مردم حمله می کنند از ما نیستند و از حزب شیطان هستند(+).
    .
    .
    .
    .

    راست می گویید این جانیان و مجرمان و اوباش که می گویید اعضای حزب شیطان اند پیدا کنید و به دادگاه بکشانید و برای خود و همه ما روشن کنید که اینها چه کسانی اند؟ اگر کردید آن وقت انتظار داشته باشید ادعای صحت و درستی انتخابات را هم از شما و نظامی که به آن خدمت می کنید باور کنیم. اما اگر نکردید انتظار نداشته باشید از نظامی که مردم را به شیوه ای که خود شما حزب شیطانی نامیده اید می زند و فرو می کوبد اما زیرش می زند و مسئولیت نمی پذیرد قبول کنیم که راست می گوید. اگر این نظام در علن و پیش چشم مردم می زند و انکار می کند چطور قبول کنیم که در خفا و در زیرزمین های وزارت کشور کرده است و خیانت در امانت روا نکرده است؟

  3. ... Says:

    بچه ها زندانيامون دارن بهای سنگينی ميدن چرا آزاديشون رو خواستار نيستيم چرا جلوی زندان ها تحصن آرام نکنيم
    twitter.com
    وقتی اینا جلوی دوربينهای دنيا با ما چنين ميکنن پشت ميله ها چه خواهند کرد

    حواستون به خبرگان وتسخیری هست که انشالله.

    کامنت قبلی از سیبستانه

  4. salmaan Says:

    با سلام
    امروز 29 خرداد ، مصادف با سی و دومین سالگرد درگذشت معلم شریعتی ، وبلاگ گروهی سلمان شروع به کار کرد.
    شما هم می توانید یکی از نویسنده ها باشید.
    با آرزوی موفقیت برای شما

  5. m.m.a Says:

    ای کاش خداوند شریعتی دیگری می آفرید
    در این زمان من تنهایم و به خویشاوندی آشنا که در هبوط همسفر و همدرد
    من باشد بیش از هر زمان محتاجم

  6. سوسن Says:

    یاشاسین بوتون بویوک اینسانلار!
    یاشاسین میر حسین!
    یاشاسین شریعتی!


پاسخی بگذارید

