ویدئو کامل طنز میر حسین موسوی توسط خلیل جوادی

دانلود فايل ويدئو

7 پاسخ to “ویدئو کامل طنز میر حسین موسوی توسط خلیل جوادی”

  1. مرتضی Says:

    سلام خسته نباشی جالبه کاش میشد دانلودش کرد لینک دانلود نداره؟
    مرسی
    ———-
    سلام، ممنونم
    لينك دانلود را گذاشتم

  2. mahnaz Says:

    سلام
    دو ساعته دارم جون می کنم دانلودش کنم هنوز نشده .
    یاللعجب !!!! دیگه yahoo هم کار نمی کنه .
    این لپ تاپ آنچنانی من انگار شده پنتیون صفر !!!

  3. ناشناس Says:

    سلام
    بیش از 2 ساعت طول کشید هنوزم فایل download نشده
    ولی بازم مرسی
    هرچند الان آنقدر همه عصبانی هستیم که کار از طنز گذشته و مسخره بودن اینها برای همه ثابت شده ولی بازم مرسی

    —————
    سلام
    متاسفانه فايل حجيم است.
    با آرزوي سربلندي براي مردم شريف و رنجديده كشورمان

  4. عالی است Says:

    دمتون گرم

  5. بهاره Says:

    من در عرض 5 دقيقه داونلود كردم .. باحال بود ..ممنون🙂

  6. ناشناس Says:

    پیروزی دکتر جان احمدی نژاد را به همه مردم خصوصا مخالفین تبریک عرض می کنم راستی عجب ،ماشاالله 245621 میلیون رای تقریبا 25 میلیون رای قربونش برم اسفند براش بریزم رو آتیش که بترکه ایشالله چشم حسود وبدخواه هاش .واقعاً مردم ایران نمک وکه می خورند نمکدون رو نمی شکنند بگذریم که عده کمی هم پیدامیشن که بی معرفتن.الهی خدا دشمنای اسلام وقرآن ورهبری ودشمنای دکتر جون رو نیست ونابود کنه الهی امین

  7. jey bad Says:

    خلایق هر چه لایق


پاسخی بگذارید

