سوره تكوير با صداي زيباي جواد فروغي در كودكي

4دانلود كليپ
دانلود صدا

24 پاسخ to “سوره تكوير با صداي زيباي جواد فروغي در كودكي”

  1. jarchy Says:

    سلام
    ممنون بابت این پست چند وقت پیش به فکرش بودم که الان کجاست و چه کار میکنه خبری ازش نداری.🙂

    • مهاجر Says:

      جارچي عزيز سلام
      چند وقت پيش (شايد 2-3 ماه قبل) جواد فروغي در تلويزيون مصاحبه اي داشت
      و عنوان مي كرد كه بدنبال يك بحران فكري مدتي فعاليتهايش را متوقف كرده بود و قرائت صرف قرآن برايش قانع كننده نبود.
      حاصل كار اين شده كه در حال حاضر ضمن قرائت قرآن به ترجمه، تفسير و توضيح مطالب قرائت شده نيز مي پردازد و اغلب فعاليتهاي برون مرزي دارد.
      توضيحات بيشتر را ميتوانيد در اين لينك مطالعه بفرمائيد.
      هر از چند گاهي پيگير وبلاگ شما هستم. ظاهرا خيلي كم پست مي كنيد.
      برايتان آرزوي موفقيت دارم.

  2. rrkh Says:

    سلام

    قصد دارم تمام وبلاگهایی که برای طرفداران دکتر شریعتی است رو جمع اوری کنم.
    http://theovert.blogfa.com/page/shariati.aspx

    فعلا دارم آدرسها رو جمع آوری می کنم.
    بعدا به سر و روش می رسم.
    اگر آدرسی (جدای از آدرسهای یاد شده) سراغ دارید لطفا بدید.

    راستی من ایمیل آقای فروغی رو دارم اگر کار واجبی دارید می تونم بهتون بدم.

    با تشکر
    ————–

    سلام
    كار بسيار خوبي ميكنيد! . ..تعدادشان بايد زياد باشد.
    من موارد را در وبلاگ گذاشته ام. اينها كساني هستند كه محور وبلاگشان شريعتي است ولي بهرحال در موارد ديگر هم مطلب دارند.
    براي آقاي فروغي آرزوي توفيق و سربلندي دارم و اميدوارم همانطور كه تصميم گرفته در كنار قرائت زيباي قرآن به محتواي آن نيز همچنان بپردازد. البته بعضي از اين آقايان اين را فقط حق انحصاري خودشان مي دانند.
    نميدانم چرا بعضي از كامنتهاي شما به اسپم هدايت ميشوند؟!!

    موفق باشيد

  3. اميررضا Says:

    سلام ديدم ارادت به دكتر شريعتي داريد و بدنيست اين پست منو بخونيد ….

    http://taarikhi.persianblog.ir/post/78/

    ————–
    سلام
    ممنونم.
    متاسفانه گوگل سايت شما را بعنوان يك سايت آلوده معرفي ميكند. احتمالا در فايلهايي كه ارايه مي كنيد ويروس وجود دارد.

  4. اعظم Says:

    سلام من در كودكي قرآن تلاوت مي كردم و به سبك اقاي فروغي مي خواندم هميشه صداشونو دوست داشتم و همه نوارهاي ايشون رو دارم هميشه دوست داشتم ببينمشون اما اين سعادت نصيبم نميشد تا اينكه هفته گذشته سوار ماشين ايشون شدم باورم نميشد بعد از اين سالها حالا اينطوري ايشون رو مي بينم من حدودا 1 سال ازدواج كردم همسرم قاري قران و ما در كيش زندگي مي كنيم و امسال در مسابقات منطقه ازاد مقام دوم را آورد .ما امسال براي عيد مبعث به مشهد رفتيم موقع خروج از هواپيما با داور مسابقات كه همسرم رو ميشناخت برخورد كرديم جناب آقاي مرزوقي .آقاي فروغي براي استقبال از ايشون آمده بود كه با ما هم احوالپرسي كرد وقتي متوجه شد كه شوهرم از قاري هاي برجسته است خوشحال شد و ما رو به هتلمن رساند من در تمام اين مدت از فرط خوشحالي نميدونستم چي كار كنم واقعا خدا مهربونه هميشه قلبا دوست داشتم ببينمشون كه ديدم اما كوتاه.واقعيتش همون هم برام ارزش داشت و غنيمت بود
    ا برنامه هاي جديدشون برامون گفت خيلي جالب بود
    ايشا… خداوند حافظشون باشه

  5. اعظم Says:

    اگه ميشه ايميل اقاي فروغي رو به ايميل من بزنيد
    ممنون ميشم

    ————-
    سلام
    متاسفانه ايميل ايشان را ندارم.

  6. عبدالصمد Says:

    آقاي جواد فروغي جواني هستند كه با راهنمايي هاي پدري مهربان كه بر تمامي فعاليت هاي قرآني ايشان اشراف دارند و با درايت و وسواس هر چه تمامتر ايشان را راهنمايي مي كنند تا جوان موفق و مؤثري در عرصه قرآن باشند ، به خوبي از استعدادهاي خدادادي خود ، استفاده نموده و ضمن كسب مدارج بالاي ورزشهاي رزمي ، جواني به تمام معناي كلمه شوخ و اهل مزاح مي باشند. تمامي افرادي كه به نحوي با ايشان مراوده داشته اند ايشان را مجسمه تقوي توصيف مي كنند. اطرافيان اين شخصيت قرآني كرامت هايي را از ايشان ديده اند كه بيان آن جز براي اهل دل ميسر نمي باشد. يك نمونه آن جريان حضرت آيه الله العظمي بهجت مي باشد كه در سال 87 نامه اي به آقاي فروغي ارسال كردند بدون اينكه بين آنها آشنايي باشد. كپي متن نامه در بين اهل قرآن موجود و معروف است. (عبدالصمد مرزوقي)

    • امین Says:

      سلام و خسته نباشید
      تلاوتهای آقای فروغی همیشه به دل میشینه خدا حفظشون کنه تو رو خدا اگه از ایشون ایمل دارید به ایمیلم بفرستید من یه فرهنگی هستم سوالهای زیادی ازشون دارم دوست دارم هدفی مثل ایشون تو زندگیم داشته باشم دیگه از مادیات و چیزهایی که دورو برمه خسته شدم ایشون روح پاک و بزرگی دارن خوش به حالشون که خوشبخت دنیا و آخرت شدن فکر میکنم آقای عبد الله مرزوقی که براتون پیام دادن وموفقیت ایشون رو از پدرشون میدونن ایمیل ایشون رو داشته باشن(ایشون یکی از داوران قرآن و دوست ایشون هستند) اگه ایمیل آقای فروغی رو ندارید لااقل از آقای مرزوقی رو برام بفرستید خواهش می کنم من در شرایط بدی هستم .اگه این لطف رو در حقم بکنید واقعا نجاتم دادید. شما رو به خدای بزرگ و مهربون میسپارم و منتظرم.
      ———-
      سلام
      متاسفانه من ايميل آقاي فروغي را ندارم. ايميل ساير بازديدكنندگان را هم اجازه ندارم در اختيار ديگران قرار دهم.

  7. حسین Says:

    بسیار ممنون از سایتتون، اگه می شه لطفا قرائت های دیگه ای هم از فروغی بزارید.

  8. عبدالله Says:

    به همه جويندگان ايميل و سايت آقاي فروغي، ان شاء الله تا قبل از نيمه ماه رمضان سايت اختصاصي جديد ايشان رسما آغاز به فعاليت خواهد نمود و شما همه اطلاعات مورد نظر خود را از طريق اين سايت مي توانيد دريافت نماييد.

  9. علی احمدزاده Says:

    سلام
    لطفا اگر امکان دارد قرائت تصویری مهندس محمد جواد فروغی را برای من ایمیل نمایید تمام قرائتهای تصویری و صوتی
    با کمال تشکر

  10. عبدالله Says:

    با سلام خدمت دوستاني كه از بنده آدرس ايميل و سايت آقاي فروغي رو درخواست كردند من همان عبدالصمد مرزوقي هستم. بدليل مسافرتهاي مكرر نتونستم به موقع خدمت برسم. متاسفانه بنا بود كه تا قبل از نيمه ماه رمضان تبليغ سايت آقاي فروغي (روحي فداه) آغاز شود اما بنا به دلايلي، بعضي موانع، مانع از انجام اين كار مقدس شدند. هم اكنون 98 درصد عمليات راه اندازي سايت اختصاصي جديد ايشان انجام شده و فقط بعضي نواقص مربوط به بخش عربي و انگليسي در حال برطرف شدن مي باشد. كه آن هم شايد ان شاء الله تا ظرف يكي دو هفته آينده از اين تاريخ 22/6/86 برطرف خواهد شد. البته بخش فارسي آن تكميل شده است. و ما در همينجا و در سطح گسترده اي آن را اعلام خواهيم نمود. منتظر خبرها، اطلاعات، تلاوتها، و دهها عنوان جالب و منحصر به فرد و مسرت بخشي در اين سايت باشيد. ان شاء الله.

  11. عبدالله Says:

    با سلام خدمت دوستاني كه از بنده آدرس ايميل و سايت آقاي فروغي رو درخواست كردند من همان عبدالصمد مرزوقي هستم. بدليل مسافرتهاي مكرر نتونستم به موقع خدمت برسم. متاسفانه بنا بود كه تا قبل از نيمه ماه رمضان تبليغ سايت آقاي فروغي (روحي فداه) آغاز شود اما بنا به دلايلي، بعضي موانع، مانع از انجام اين كار مقدس شدند. هم اكنون 98 درصد عمليات راه اندازي سايت اختصاصي جديد ايشان انجام شده و فقط بعضي نواقص مربوط به بخش عربي و انگليسي در حال برطرف شدن مي باشد. كه آن هم شايد ان شاء الله تا ظرف يكي دو هفته آينده از اين تاريخ 22/6/86 برطرف خواهد شد. در همينجا و در سطح گسترده اي آن را اعلام خواهيم نمود. منتظر سايت خوب و منحصر به فردي باشيد. ان شاء الله.

  12. عبدالله Says:

    سلام خدمت دوستان. سايت اختصاصي جديد آقاي فروغي الحمد لله از نيمه ماه رمضان آماده فعاليت بود اما بنا به دلايلي كه مربوط به تكميل بخش عربي و انگليسي بود كمي با تاخير انجام مي شود. از همه عزيزاني كه به آنها قول راه اندازي در نيمه ماه رمضان را داديم پوزش مي طلبيم. روز آغاز فعاليت را الان اعلام نمي كنم ولي ظرف نهايتاً 10 روز ديگر از اين تاريخ 24/6/86 اعلام خواهد شد.

  13. امین Says:

    با سلام خدمت آقای مرزوقی( حدس من درست بود.)
    ممنون از اینکه جواب میدید. راستش من در شرایطی قرار دارم یعنی به لطف خدا دارم به یه دید جدید نسبت به زندگی میرسم. نمی دونم چرا دوست دارم در این مورد فقط با آقای فروغی صحبت کنم شاید پاکی خدا و صداقت رو فقط توی وجود ایشون که جوونی هم سن و سال خودمه حس کردم .برام دعا کنید .ممنون روز شنبه روز اول کاری من در سال تحصیلی جدیده. کاش میشد با یه درس جدید از ایشون وارد کلاس درسم میشدم.

  14. f.a Says:

    آقای مرزوقی سایت چی شد؟

  15. محمود سیدی Says:

    سلام
    منم یکی از دوستداران آقای جواد فروغی هستم از کشور افغانستان.و روزی بدون شنیدن صدای دوست داشتنی ایشون رو شروع نمیکنم. من خودم یکبار ایشون رو در یکی از محافل انس با قرآن در شهرستان بیرجند زیارت کردم و اگر خداوند توفیق عنایت بدارد دوباره به دیدن ایشان خواهم رفت .ان شاالله همیشه موفق و موید باشند

  16. ناشناس Says:

    با سلام
    با اجازه فایل تصویری این تلاوت عالی رو در یوتیوب قرار دادم.

    البته با ذکر منبع.

  17. عباس Says:

    سلام علیکم .
    یه سوال از شما دارم . . .
    اگه که یه روز امام زمان -عجل الله تعالی فرجه- بیاد خونتون و فقط با خودت حرف بزنه . . یا نه . . . اصلا بیاد داخل این وب سایتت . . .
    خداییش از بعضی حرفای شما طرفداری میکنه ؟ . .
    چرا از ولایت فقیه حرف خیلی زیادی نمیزنید ؟
    چرا از ایشان طرفداری نمیکنید؟
    چرا توی این سایت . . . خبر زیادی از شهدا نیست . . ?
    اگه ممکنه هم به وبلاگ و هم به ایمیلم بفرستید .
    ممنووووون.
    آدرس ایمیل ; asdshahrekord@ymail.com

  18. عباس Says:

    سلام علیکم .
    یه سوال از شما دارم . . .
    اگه که یه روز امام زمان -عجل الله تعالی فرجه- بیاد خونتون و فقط با خودت حرف بزنه . . یا نه . . . اصلا بیاد داخل این وب سایتت . . .
    خداییش از بعضی حرفای شما طرفداری میکنه ؟ . .
    چرا از ولایت فقیه حرف خیلی زیادی نمیزنید ؟
    چرا از ایشان طرفداری نمیکنید؟
    چرا توی این سایت . . . خبر زیادی از شهدا نیست . . ?
    اگه ممکنه هم به وبلاگ و هم به ایمیلم بفرستید .
    یه سوال دیگه هم اگه فضولی نباشه دارم . . . مرجع تقلید شما کیه؟
    ممنووووون.
    آدرس ایمیل ; asdshahrekord@ymail.com

  19. ناشناس Says:

    سلام عالی بود ان شاء الله موفق باشید.

  20. Medium Says:

    با سلام
    این قرائت به سبک چه کسی هست، اطلاع دارید؟ من هرچه فکر کردم یادم نیامد. اما خیلی زیباست.


پاسخی بگذارید

