تحلیلی از مناسک حج » دکتر علی شریعتی «

�ج شريعتي

کتاب تحلیلی از مناسک حج بقلم دکتر علی شریعتی را از اينجا دانلود كنيد.

اين كتابها براي آندسته از دوستان است كه به هر دليلي امكان خريد كتاب برايشان ميسر نيست. لذا در صورتي كه اين امكان وجود داشته باشد لطفا براي حفظ حقوق ناشر و نويسنده اصل آنها را خريداري فرمائيد.

همچنين مي توانيد از اين لينك ترجمه انگليسي كتاب حج را دانلود كنيد.


در اين ارتباط:
تعدادي از كتابهاي دكتر شريعتي يا مربوط به وي (دانلود فايل PDF)

نوشته شده در كتاب, شريعتي. برچسب‌ها: . 10 Comments »

10 پاسخ to “تحلیلی از مناسک حج » دکتر علی شریعتی «”

  1. مریم السادات هاشمی Says:

    بنام خدا
    با درود
    ضمن یک جستجوی اینترنتی در جستجوگر گوگل با وبلاگ شما آشنا شده و در یک بررسی گذرا و کلی از مطالب وبلاگ شما خوشم آمد از این رو تصمیم گرفتم از شما برای عضویت در کلوب مسلمان امروز در سایت کلوب دعوت به عمل آورده و پیشاپیش از پذیرش این دعوت از شما سپاسگذار باشم.
    آدرس کلوب مسلمان امروز : http://www.cloob.com/clubname/Todays_Muslim
    بدرود و تا درود

  2. amin Says:

    بسيار ممنونم، البته من اين كتاب رو مدتها پيش خريده بودم اما ميخاستم بعضي از پاراگرافهاشو كپي كنم. نمي دونم اين فايلي كه اينجاست اين امكان رو خواهد داد يا نه؟! اما اميدوارم!

  3. هةلبسةت Says:

    منم خيلي خيلى ممنونم من كه خيلى دمبال كتابها دكتر علي شريعتى گشتم ولى پيداشون نكردم ، تا اينكه از در جستوجو در سايت ياهوو نشنانه شمارا پيدا كردم … ازتون منمونم من از كردستان عراق زندگي ميكنم .. دست تون درد نكن و بازهم به وبلاگتن سر ميزنم .. شاد و سر بلند باشيد

    هةلبةست

  4. ali Says:

    خيلي ممنون. پايدار و شاد باشيد

  5. محمد Says:

    خیلی متشکرم خسته نباشید .

  6. دانشجو Says:

    سلام دوست عزیز وبلاگت عالی است امیدویارم تو هدفی که در پیش گرفته ای موفق باشی .دوست داری با هم تبادل لینک کنیم اگه دوست داری مرا با نام سیاست و اقتصاد لینک کن و یه ندا بده تا لینکت کنم .
    ———–
    سلام
    در بخش لينكستان لينكتون كردم!

  7. محمد Says:

    سایت شما بسیار جالب است ونشان دهنده زحمات بی دریغ شما ست.

    ————-
    ممنونم!

  8. سعید Says:

    دست گلت درد نکنه برادر

  9. بهرام پهلوزاده Says:

    دکتر علی شریعتی ستاره ای است که از شرق طلوع خواهدکرد(ژان پل سارتر).توای شمع زیبای من چه خوب سوختی وچه زیبانورتاباندی وچه باشکوه هستی خودرا درقربانگاه عشق فدای حق کردی(شهیددکترمصطفی چمران). اینجاجای من نیست برروی این زمین غریبم این آسمان سقف خانه من نیست نبایدبه اینجا می آمدم اینجاتبعیدگاه من است چه گناهی مرا به این غربت دور رانده است…. من اکنون احساس میکنم که بر تل خاکستری از همه آتشهاو امیدها وخواستنهایم تنها مانده ام وگرداگرد زمین خلوت را مینگرم و اعماق آسمان ساکت را…..وخود راکه احساس میکنم نشسته ام وزمان رامینگرم که می گذرد همین وهمین. (زنده یاد شهیددکترعلی شریعتی)روحش شادو یادش گرامی باد


پاسخی بگذارید

