الاهیات کیهانی: نقدی بر دیدگاه‌های اکبر گنجی در باب اسلام، قرآن و…

مطلبی که در ادامه می‌آيد، ياداشتی است از دکتر ابوالقاسم فنايی با عنوان «الاهیات کیهانی: نقدی بر دیدگاه‌های اکبر گنجی در باب اسلام، قرآن و…» در خصوص ديدگاه‌های اخير اکبر گنجی که ابتدا در این وبلاگ منتشر شده و سپس در وبسایت رادیو زمانه باز نشر میشود. متن کامل اين مقاله را به صورت پی‌دی‌اف نيز می‌توانيد از اين‌جا پياده کنيد.

ادامه مطلب . . .

نوشته شده در قرآن, اسلام, دين, سياسي, شيعه. برچسب‌ها: , , . 4 Comments »

4 پاسخ to “الاهیات کیهانی: نقدی بر دیدگاه‌های اکبر گنجی در باب اسلام، قرآن و…”

  1. اميرحسين Says:

    شما از من دلخوريد؟ مباد! اختلاف نظر هميشه پيش مي آد اما من براي شما احترام زيادي قائل هستم و هميشه به وبلاگتون سر مي زنم.

    ———–
    سلام امير حسين عزيز!
    متقابلا مورد احترام من هستيد. من اصلا دلخور نيستم و از اينكه جويا شديد سپاسگزارم. من در آنجا صرفا نظرم را نوشتم و قصد و اصراري براي قبولاندن آن نبود.
    سربلند باشيد.

  2. R@MIN Says:

    کتاب تحلیلی از مناسک حج دکتر علی شریعتی:
    http://www.4shared.com/file/54175400/a4feff59/Tahlili_az_manaseke_haj__shariati.html
    پسورد : melliblog.tk
    …………………………..
    اگه مایل به تبادل لینک بودید لطفا به من سر بزنید.

    —————-
    ممنون از لينك كتاب.
    حتما سر خواهم زد.
    با سپاس

  3. ناقد (مسلخ ارزش ها) Says:

    مسابقه مهیج کشتی بین خدا و مخلوق!!!

  4. مهدی خواجه Says:

    دیدگاه خاصی ندارم ولی خدا همه ریاکاران را جزای غیر خیر بدهد


پاسخی بگذارید

