احمد خميني: از نظر امام فتح خرمشهر بهترین زمان برای پایان جنگ بود!

547_322

ايشان مي‌گفت اگر بمبي به خانه من بخورد و پاسدارهاي اطراف منزل كشته شوند و من در اطاق ضد بمب‌ زنده بمانم ديگر من به درد رهبري نمي‌خورم. من زماني مي‌توانم مردم را رهبري كنم كه زندگي من مثل آنها باشد و همه در كنار همديگر باشيم.

در مقابل مسائل خرمشهر امام معتقد بودند كه بهتر است جنگ تمام شود اما بالاخره مسئولان جنگ گفتند كه ما بايد تا كنار شط‌العرب (اروند رود) برويم تا بتوانيم غرامت خودمان را از عراق بگيريم.
امام اصلاً با اين كار موافق نبودند و مي‌گفتند اگر بناست كه شما جنگ را ادامه بدهيد بدانيد كه اگر اين جنگ با اين وضعي كه شما داريد ادامه يابد و شما موفق نشويد ديگر اين جنگ تمام شدني نيست و ما با اين جنگ را تا نقطه‌اي خاص ادامه بدهيم و الان هم كه قضيه فتح خرمشهر پيش آمده بهترين موقع براي پايان جنگ است.

متن كامل «مصاحبه منتشر نشده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس» را در سايت دفاع مقدس بخوانيد.

3 پاسخ to “احمد خميني: از نظر امام فتح خرمشهر بهترین زمان برای پایان جنگ بود!”

  1. فرید صلواتی Says:

    ای برادر تو همه اندیشه ای

  2. داداشی Says:

    سلام
    شما هم لینک شدید

    ==========
    ممنون!


پاسخی بگذارید

