گريه را به مستي

شعر را با صداي زيباي آقاي علي تهراني بشنويد!

گریه را به مستی بهانه کردم
شکوه ها ز دست زمانه کردم
آستین چو از چشم و بر گرفتم
سیل خون به دامان (خدا) روانه کردم
سیل خون به دامان (جانم) روانه کردم

دلا خموشی چرا
چو خم نجوشی چرا
برون شد از پرده راز (جانم) پرده راز (حبیب) پرده راز
تو پرده پوشی چرا ؟
تو پرده پوشی چرا ؟
تو پرده پوشی چرا ؟
باغبان چه گویم به ما چه ها کرد
کینه های دیرینه بر ملا کرد
دست ما ز دامان گل جدا کرد
تا به شاخ گل یکدم آشیانه کردم
تا به شاخ گل یکدم آشیانه کردم

دلا خموشی چرا
چو خم نجوشی چرا
برون شد از پرده راز (جانم) پرده راز (حبیب) پرده راز
تو پرده پوشی چرا ؟
تو پرده پوشی چرا ؟
تو پرده پوشی چرا ؟

(عارف قزوینی)

آوازهاي روزانه

2 پاسخ to “گريه را به مستي”

  1. دی وانه Says:

    سلام
    من نتونستم فایل پی دی اف طالقانی رو دانلود کنم .چرا؟

    ——————-
    سلام
    فايل مشكلي ندارد احتمالا مشكل از خط است.

  2. مجید Says:

    سلام .
    منم فایل پی در اف رو نمی تونم دانلود کنم . البته من نمی دونم امروز چرا باید وبلاگای وردپرسی رو باید با فری گیت وا کنم !!!

    ————-

    سلام،
    من خودم امتحان كردم مشكلي نداشت. در هر صورت لينك دومي گذاشتم كه ميتوانيد از آن دانلود كنيد. احتمال دارد وردپرس مشكل داشته باشد!
    با تشكر


پاسخی بگذارید

