اي نسل اسير وطنم!

تو مي داني كه من هرگز به خود نينديشيده ام.
تو ميداني و همه مي دانند كه من،

حياتم، هوايم

و همه خواستن هايم به خاطر تو
سرنوشت تو و آزادي تو بوده است.

آزادي تو مذهب من است
خوشبختي تو عشق من است
آينده ي تو تنها آرزوي من است

شريعتي

4 پاسخ to “اي نسل اسير وطنم!”

  1. د ی وانه Says:

    تکه های ذهن تو اینقدر قشنگ هست که سخت میتونم به نوشته ای در اینجا بی اعتنا باشم.
    شریعتی نوشته زیاد داره .

  2. سعید Says:

    سلام
    وبلاگ فوق العاده جالبی دارید
    ممنون
    لینکتون کردم
    ———

    سلام سعيد!
    از حسن نظرت متشكرم.
    متاسفانه آدرس وبلاگت بهمراه كامنت نيست تا متقابلا شما را لينك كنم.

    با آرزوي بهترينها

  3. mona Says:

    سلام دوست دارم الان كه نزديك شهادت دكتر شريعتي است يه سري هم به وبلاگ من بزنيد مطالب زيادي از دكتر توش گذاشتم
    با تشكر


پاسخی بگذارید

