دوست داشتم

دوست داشتم گوشه اي بنشينم
و به گوشه اي از اين آسمان بنگرم و به نگريستن ادامه دهم

تا آن گاه كه خداوند جان مرا بستاند، بميرم

اما چه كنم باز هم چون او مامور بودم كه با خلق درآميزم

و با جمع، زندگي به سر برم

شريعتي

6 پاسخ to “دوست داشتم”

  1. jarchy Says:

    سلام
    دوست داشتنهای زیبایی بود، ممنون به خاطر جمع آوری این مطالب.
    سلامت و پیروز باشی.:)
    —————–
    سلام دوست عزیز
    از بازدیدتان ممنونم.
    شما هم سلامت و سربلند باشید

  2. farshad Says:

    با سلام
    من شما رو لینک کردم
    در صورت تمایل ما را با نام کار20 موبایل لینک کنید

  3. M/2.DE@Tl-l Says:

    با پست » حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم به پایان رسید …

    —————

    دوست بسیار خوبم
    برایت بهترینها را آرزومندم امیدوارم در کارهات موفق باشی
    خدانگهدارت

  4. irbest Says:

    سلام عزیز خسته نباشی
    میخواستم بدونم چه جوری توی ورد پرس ادامه مطلب برای پستها بذارم
    تو رو خدا راهنمای bia2song@hotmail.com

    ——————-
    سلام
    در صفحه ادیتور مطلب آیکونی هست که در هر سطری وارد کنید از آن به بعد بصورت «ادامه مطلب» نشان داده خواهد شد.
    موفق باشید

  5. آ. موبایل Says:

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
    …………………
    با تشکر
    ——————

    سلام
    متاسفانه با توجه به ماهیت تجاری سایت شما از تبادل لینک معذوریم

  6. د ی وانه Says:

    آن گاه که تو آهسته سخن می گویی صدای تو در رذی از نور وخیال می پیچد.
    من تمام روز ها را با تو شماره میکنم پنجشنبه..پنجشنبه..پنجشنبه..جمعه…جمعه…جمعه…
    من سرشار از دلتنگیم و ناگهان د و ش ن ب ه
    وه که چه زیباست استثنا یک روز تعطیل.

    دوست داشتن زیباست تو فقط باش .تولدت مبارک با یک شب تاخیر


پاسخی بگذارید

