تشكر و قدرداني

از دوست خوبم (بيكارستان) براي تهيه سربرگ جديد تشكر نموده برايش آرزوي بهروزي و سربلندي دارم!

نوشته شده در اجتماعي. 3 Comments »

3 پاسخ to “تشكر و قدرداني”

  1. M/2.DE@Tl-l Says:

    سلام …
    تشکر لازم نیست لطفی که شما به من داشتید لیاقتش بیشتر از این سربرگ ناچیزیست که من برای شما درست کردم …
    وظفیم بود یا بهتره بگم دینی بود که بر گردنم سنگینی میکرد …
    تا بعد
    .
    .
    .
    .
    .

  2. سید مرتضی Says:

    مبارکه!

    ———–

    ممنون!

  3. jarchy Says:

    سلام
    منهم، هم از این جا هم از اونجا از عزیز دلم بیکارستان تشکر میکنم:)
    سلامت و پیروز باشید.


پاسخی بگذارید

