مجموعه تصاوير دكتر علي شريعتي

پس از شهادت:

پوسترها:

تصاوير بزرگ (Wallpaper):

21 پاسخ to “مجموعه تصاوير دكتر علي شريعتي”

  1. مجتبی Says:

    خیلی جالب بود … مرسی. من تمام عکس ها رو دانلود کردم

  2. عباس Says:

    خیلی عالی بود حرف نداشت مانوکرتیم

  3. ali Says:

    thanks for your nice pictures
    ————-

    You are welcome and thanks for your visit.

  4. علي Says:

    خيلي عالي بود ممنونم اجركم عند الله

    ——————
    ممنون و التماس دعا

  5. بابک Says:

    بسیار هیجان انگیز .درود بر شریعتي و همراهانش

  6. علیرضا Says:

    بسیار جالب و با محتوا است . به دوستانم توصیه می کنم دیدن کنند

  7. محسن Says:

    واقعا عالی بود . ممنونم از کارهای خوبتون.

  8. SAHAND AZARI Says:

    عالی بود.متشکرم

  9. مژگان Says:

    بسیار زیبا و در نهایت جای خالی او

  10. مرتضی Says:

    من که خیلی حال کردم

  11. هیچکس Says:

    درود بر شریعتی .شریعتی عزیز استاد معنوی من.من زمانی به دنیا آمده ام که تو در این دنیا نبودی.اما همیشه آرزو میکنم .ای کاش میتوانستم برای لحظه ای تو را ببینم.تو که عزم ابوذر را داشتی و فریاد حسین را.مظلومیت علی و پیام زینب را.

  12. هیچکس Says:

    ای نظاره شگفت،ای نگاه ناگهان،ای هماره در نظر،ای هنوز بی نظیر.
    ای مسافر غریب در دیار خویشتن،با تو آشنا شدم،با تو در همین مسیر.
    از کویر سوت و کور،تامرا صدازدی،دیدمت ولی چه دور،دیدمت ولی چه دیر.
    دست خسته مرا مثل کودکی بگیر،با خودت مرا ببر خسته ام از این کویر.
    تقدیم به شریعتی عزیز.مچکرم.

  13. موژینا Says:

    دوست عزیز مرسی از اینهمه عکس قشنگ که در اختیار ما گذاشتی دوستتون دارم

  14. مینا Says:

    ممنون از عکس های قشنگتون.
    با این که دکتر شریعتی در بین ما نیست. ولی افکار بلند بالا و عرفانی اش میتونه رو ذهن ما جهان سومی ها اثر بگذاره.
    باز هم ممنون

  15. fattaneh Says:

    با سپاس فراوان از مطالب زیبا و کم نظیر تان در خصوص دکتر علی شریعتی .

  16. سوتک Says:

    با سلام وخسته نباشید
    از شما به خاطر حرکتتان صمیمانه متشکرم و امید وارم روح آن بزرگ مرد اندیشه از کار شما خشنود شود .

  17. مراد Says:

    درود بر بزرگ مرد ازادیخواه ایران دکتر شریعتی و پیروانش » درود .

  18. امین Says:

    هر آزاده ای هر مسلمانی هر خداشناسی وهر انسانی در این جهان اگر کمی تورا بشناسد از مظلومیتت اشک خواهد ریخت.

  19. ندا Says:

    واقعا فوق العاده و زیبا بود ممنونم


پاسخی بگذارید

