وصیت نامه مولانا

شما را وصيت مي کنم به ترس از خدا در نهان و عيان و اندک خوردن و اندک خفتن و اندک گفتن و کناره گرفتن از جرم و جريت­ها و مواظبت بر روزه و نماز برپا داشتن و فرونهادن هواهاي شيطاني و خواهش­هاي نفساني و شکيبايي بردرشتي مردمان و دوري گزيدن از همنشيني با احمقان و نابخردان و سنگدلان و پرداختن به همنشيني با نيکان و بزرگواران همانا بهترين مردم کسي است که براي مردم مفيد باشد و بهترين گفتار کوتاه و گزيده است و ستايش از آن خداوند يگانه است.

منبع

نوشته شده در موفقيت, اجتماعي, زندگي, شعر. برچسب‌ها: , , , . 6 Comments »

6 پاسخ to “وصیت نامه مولانا”

  1. بیابان گرد Says:

    خیلی عالی بود. وقتی به وبلاگ شما میام از مطالبتون بسیار لذت می برم و کمال استفاده را می کنم. واقعا مطالبی که انتخاب می کنید همه بیانگر طرز فکر والای شماست.
    امیدوارم همیشه موفق باشید.
    با اجازتون این تایپیک بسیار زیبای شما رو من در وبلاگم قرار می دهم.
    یا علی
    ———————
    دوست عزیز! از اظهار لطف تان ممنونم!
    برای شما هم آرزوی موفقیت دارم
    با سپاس
    مهاجر

  2. مجتبی Says:

    جالب بود!

  3. jarchy Says:

    سلام بر مهاجر عزیز
    وصیت نامه بسیار زیبا و عارفانه ای بود چقدر خوب میشد که مردم همه به این وصیت توجه داشتند من خودم دوست دارم که جزء افرادی باشم که به توانم به این وصیت عمل کنم ولی نمی دانم که تا چه اندازه می توانم موفق باشم امیدوارم که در آزمایشاتی که رد سر راه زندگی ما وجود دراد موفق باشیم .
    راستی با اجاز من لینکتون کردم .
    در پناه خدا سالم و سلامت باشید.
    ———————-
    سلام دوست عزیز!
    از اظهار لطفتان ممنون! من هم لینک شما را در وبلاگ قرار میدم!
    با سپاس
    مهاجر

  4. سلام دوست وفادار به مردم ارزوي موفقيت برات دارم Says:

    http://Www.God louk.Com
    ————–
    ؟؟
    ممنون از لطفتان
    شما هم هميشه موفق و سربلند باشيد.

  5. farshidd Says:

    خیلی عالی بود

  6. saeid694 Says:

    سلام.اینا بعد انسانیمونو قوی میکنه امیدوارم همگی بتونیم عمل کنیم.


پاسخی بگذارید

