مسلماني در جستجوي ناكجا آباد-زندگي نامه ي سياسي علي شريعتي

مسلماني در جستجوي ناكجا آبادمعرفي كتاب: مسلماني در جستجوي ناكجا آباد زنگي نامه ي سياسي علي شريعتي
نوشته علي رهنما ترجمه كيومرث قرقلو؛ چاپ غزال، 1381
عنوان اصلي: An Isalmic Utopian: a Politic Biography of Ali Shariati

7 پاسخ to “مسلماني در جستجوي ناكجا آباد-زندگي نامه ي سياسي علي شريعتي”

  1. vahid Says:

    من تعریف این کتاب را شنیده ام ولی هنوز آن را نخوانده ام

  2. حسن Says:

    لطفا متن کتاب را قرار دهید
    ——————
    متن کتاب را بصورت فایل ندارم. میتوانید از کتابفروشیها تهیه کنید
    با تشکر

  3. sanaz Says:

    inam mesle baqie ketabash mahshare

  4. حبیب الله Says:

    سلام من خیلی دنبال این کتاب گشته ام چطوری می تونم آن را خرید کنم لطفا یه آدرس به من بدید تا آخر عمر از شما ممنونم

  5. رضا Says:

    من اين كتاب رو كامل خوندم. راستش حدود يك ساعت پيش تمومش كردم. به همۀ عزيزاني كه دوست دارن با افكار شريعتي اشنا بشن توصيه ميكنم اين كتابو بخونن. خوندن اين كتاب، به نظر من، با خوندن همۀ كتاب هاي شريعتي برابري ميكنه چون نقد خيلي خوبي از افكار شريعتي و سخنراني ها و كتاباش توي اين كتاب هست.
    دست و پنچۀ دكتر رهنما واقعا درد نكنه….

    • مهاجر Says:

      كتاب در مجموع مفيد است اما متاسفانه در بخشهاي انتهايي نويسنده از هر ابزاري جهت اثبات پيش ذهنيت هاي خود استفاده مي كند. وي در اين كار ناچارا به تناقضات متعددي متوسل مي شود. شايد در آينده نزديك اين موارد را بطور كامل در وبلاگ به بحث بگذارم.


پاسخی بگذارید

