نيايشهاي دكتر شريعتي / فايل PDF

ارشادخدايا! به من تحمل عقيده «مخالف« ارزاني كن

خدايا! رشد عقلي و علمي، مرا از فضيلت «تعصب«، «احساس« و «اشراق« محروم نسازد.

خدايا! مرا همواره، آگاه و هوشيار دار، تا پيش از شناختن «درست» و «كامل» كسي يا فكري، -مثبت يا منفي- قضاوت نكنم.

خدايا! مرا به ابتذال آرامش و خوشبختي مكشان، اضطرابهاي بزرگ، غمهاي ارجمند، و حيرتهاي عظيم را به روحم عطا كن، لذتها را به بندگان حقيرت بخش و دردهاي عزيز بر جانم ريز.

دريافت فايل

نوشته شده در شريعتي. 9 Comments »

9 پاسخ to “نيايشهاي دكتر شريعتي / فايل PDF”

  1. kaveh Says:

    من شخصا از دعاهای شریعتی خوشم میاد … چون با مفهوم هست و غیر تکراری و دنیایی … راجع به بخشیده شدن گناه و آخرت و بهشت و جهنم و پول و غیره نیستش.

  2. ناشناس Says:

    می دونم که هر چی بود خیلی عقاید تاثیر گزاری داشت که هنوز که هنوزه وقتی اسمشون رو مبرن یا میبینم ضربان قلبم زیاد میشه

  3. نعمت Says:

    من شريعتي را به خاطر اينكه براي انسانيت درد مي كشيد و حرف هاي تكراري و تخدير كننده نمي زد و نانش از دينش در نمي آمد دوست دارم و او هميشه زنده خواهد ماند .

  4. یه دوست Says:

    در مورد ایشون همین قدر بگم که اسطوره بودن و علیرغم تمامی مخالفتها و سانسورها هنوز هم تو قلبمون جا دارن

  5. ازاد مرد Says:

    مردی برای تمام فصول.

  6. یه جوون ایرونی Says:

    به نظر دکتر شریعتی(اونجوری که من برداشت کردم) دینی که بدرد دنیای آدما نخوره بدرد آخرتشون هم نخواهد خورد.

  7. ناشناس Says:

    درودبرشریعتی

  8. مزینانی Says:

    منم واقعا عاشق دکتر شریعتی هستم دعاهاو نیایشهاش اشکم رو در میاره

  9. الناز Says:

    من اصلا در حدی نیستم که بتونم درباره ی ایشون نظر بدم فقط میتونم بگم با کتابهایی که از ایشون خوندم به این نکته رسیدم که هیچ کس در این جهان مثل ایشون نیست نه از نظر اندیشه و نه از نظر ایمان.ولی من فقط میخوام راهشون رو ادامه بدم.به همه ی اونهایی هم که با ایشون مخالفند میگم که سخت در اشتباهید.هنوز هم هر وقت اسم دکتر رو می شنوم یا عکسشون رو می بینم افسوس میخورم که چرا ایشون در بین ما نیستند ،زنده اند،چون یک شهید هیچ وقت نمیمیرد. دکتر،اگر ما تو را به درستی نشناختیم ،ما را به بزرگی و عظمت خودت ببخش. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.


پاسخی بگذارید

