تعدادي از كتابهاي دكتر شريعتي يا مربوط به وي (دانلود فايل PDF)

نكته: اين كتابها براي آندسته از دوستان است كه به هر دليلي امكان خريد كتاب برايشان ميسر نيست. لذا در صورتي كه اين امكان وجود داشته باشد لطفا براي حفظ حقوق ناشر و نويسنده اصل آنها را خريداري فرمائيد. در ضمن ممكن است خطاهايي در اين كتابهاي الكترونيكي باشد كه بايد با چاپ اصلي مقابله شود.

1. پدر مادر ما متهميم
2.آري اينچنين بود اي برادر
3. يك جلوش تا بينهايت صفرها
4. تشيع علوي تشيع صفوي
5. مسئوليت شيعه بودن
6. فاطمه فاطمه است
7. از شريعتي / دكتر سروش
8. كاربرد آيات قراني در انديشه دكتر شريعتي / بكوشش امير رضايي
9. شريعتي راه يا بيراهه / رضا عليجاني
10. سلمان پاك (لوئي ماسينيون) / ترجمه شريعتي
11. اگر ماركس و پاپ نبودند
12. بازگشت به خويشتن
13. نيازهاي انسان امروز
14. سوره روم (پيام اميد به روشنفكر مسئول)‌ [مطالعه اين كتاب را به همه دوستان توصيه ميكنم]
15. پيروان علي و رنجهايشان
16. شهادت (برداشتي كوتاه از كتاب شهادت)
17. علي: حقيقتي بر گونه اساتير
18.علي: مكتب وحدت عدالت (بعلاوه سه كتاب ديگر: علي تنهاست، زندگي علي پس از مرگش، علي انسان تمام)

یادداشت 1. منبع كتابها اينجا بود. ضمن تشكر از سايت گرداب و با توجه به برچيده شدن سايت مذكور لينك فايلها بروز شده است و ميتوانيد آنها را از همين وبلاگ دانلود كنيد. اگر مجددا به مشكلي برخورديد لطفا اطلاع دهيد.

یادداشت 2. خوشبختانه سايت گرداب مجددا راه اندازي شد !86/12/26 ميتوانيد كتابها را از آنجا نيز دانلود كنيد.

لينكهاي مرتبط:

سخنرانيهاي دكتر شريعتي / سري 1 – دانلود فايل صوتي

مقالات و كتابهاي مربوط به دكتر شريعتي ( شاندل)

تحلیلی از مناسک حج ” دکتر علی شریعتی “

چه نيازى است به على؟ – دكتر على شريعتى

نوروز / شريعتي

زيباترين روح پرستنده / دكتر علي شريعتي

سيماي محمد / دكتر شريعتي

مقاله كوير / دكتر علي شريعتي

مرثيه چمران در مراسم دفن شريعتي / متن كامل

متن كامل توتم پرستي دكتر شريعتي

83 پاسخ to “تعدادي از كتابهاي دكتر شريعتي يا مربوط به وي (دانلود فايل PDF)”

  1. رامين Says:

    سلام، مرسی از فایل هایی که گذاشتی. سعی می کنم همشون رو دانلود کنم و سر وقت بخونم.

  2. mohsen Says:

    سلام.
    با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم.
    به امید دیدار.

  3. هادی Says:

    خیلی خیلی ممنون
    به نظر من در دورانی که دفن حقیقت یک عادت مرسوم شده, معرفی ستارگان درخشان تاریخ که راهنمایی به سمت حقیقت بودند کا بسیار ارزنده و بزرگی است. بینهایت ممنون

  4. ss Says:

    سلام
    سپاس

  5. احراری Says:

    سلام و خسته نباشید
    بنده در یکی از دانشگاه های مالزی دانشجو هسنم. هر چه تلاش کردم تا کتاب ها را دانلود کنم نشد. گویا لینک ها عوض شده
    اگر ممکن است لینک های جدید را برایم ایمیل فرمایید.
    ممنون از لطف شما

  6. مهاجر Says:

    آقاي احراري سلام !
    ضمن تشكر از تذكري كه داديد. متاسفانه بنظر مي رسد فعاليت سايت مزبور متوقف شده است. در هر حال كليه فايلها را در وبلاگ آپلود كردم و ميتوانيد از لينكهاي جديد براي دانلود استفاده كنيد. در صورتيكه به مشكلي برخورديد لطفا اطلاع دهيد.

  7. سید علی موسوی Says:

    با سلام
    جای قدر دانی بسیا زیادی دارد که این کار ارزشمند را انجام داده اید
    مطمئن هستم با وجود اینکه شاید قانون کپی رایت را رعایت نکرده
    باشید ولی اینکار باعث انتشار عقاید یک فرد دانشمند در بین روشنفکران
    این جامعه خواهد بود و کار مقدسی است.
    واقعا سپاسگذارم….اگر از شریعتی کتاب یا عکس یا مطلبی جالب دارید برای
    من بفرستید.
    موفق باشید…..

    مهاجر:
    سلام! با تشكر از يادداشت محبت آميزي كه نوشته ايد! سعي خواهم كرد در آينده نزديك كليه عكسهايي را كه از دكتر شريعتي دارم در وبلاگ قرار دهم.
    در خصوص كتابها هم تا آنجا كه اطلاع دارم با توجه به گذشت بيش از 30 سال از شهادت دكتر موضوع كپي رايت كتابها منتفي است. كما اينكه يك ياداشتي هم در شروع كار در سايت بنياد شريعتي نوشتم و نظر آنها را خواستم لكن پاسخي نشنيدم. در هر صورت اينجا هيچگونه بهره برداري اقتصادي و غيره از اين كتابها و يا سخنرانيها نيست و كار صرفا فرهنگي است. اما عليرغم منتفي بودن كپي رايت روش صحيح اين است كه دوستاني كه دسترسي و امكان خريد دارند اين كار را انجام دهند.
    با تشكر مجدد

  8. fahime Says:

    سلام
    حدود سه روز بود که در سایت های مختلف به دنبال دانلود اثار دکتر به ویژه یک جلوش تا بینهایت صفر بودم اما به دلیل کیفیت یا سرعت پایین یا عوض شدن لینک موفق نشدم . امروز با سایت شما اتفاقی برخورد کردم و وقتی که توانستم کتاب را دانلود کنم نمیدانید که چقدر دعایتان کردم. واقعا از شما سپاسگذارم که مرا از سر در گمی نجات دادید! God bless you

  9. omid Says:

    بخدا حرف ندارین دمتون گرم …استاد شریعتی تنها مرد بود..

  10. fateme Says:

    really tanx

  11. طه کامکار (مدیر سایت گرداب) Says:

    سلام دوست عزیز. از این که میبینم کتابهای سایت گرداب مفید واقع شده است، خوشحالم. اما به یاد داشته باشید قرار دادن لینک مستقیم به محصولات یک سایت، سبب کاهش بازدهی آن سایت میشود. همان طور که احتمالا بهتر از من میدانید، قطع دسترسی مستقیم به فایلها از طریق سرور کار سختی نیست. اما اجازه بدهید از خودتان خواهش کنم لینک مستقیم به فایلهای PDF را در صفحاتتان، با لینک به صفحه مربوط به هر فایل (با پسوند PHP)جایگزین فرمایید. مطمئنم با پاک کردن این پیام صورت مساله را پاک نخواهید کرد. همکاری شما، مسلماً در تداوم راه مؤثر خواهد بود.
    ———————————
    جناب آقای کامکار
    ضمن سلام و تشکر از تذکر و «اخطار و تهدید به قطع دسترسی» که فرموده اید. اگر اندکی به خودتان زحمت مطالعه نظرات مراجعین به سایت را در این موضوع میدادید متوجه میشدید که ابتدا لینکها همانطور که مرقوم فرموده اید به سایت گرداب ارجاع داده شده بود لکن در مرحله ای سایت گرداب قطع شد و امکان دسترسی نبود. خود اینجانب هم برای بعد از کامنتی که یکی از دوستان (آقای احراری) گذاشته بود چندین نوبت مراجعه کردم و مشخص شد که سایت قطع می باشد. لذا فایلهایی که قبلا دانلود شده بود در مهاجر آپلود شده و لینک لازم جهت استفاده مراجعین قرار داده شد. بعد از مدتی مشخص شد که سایت گرداب دوباره راه اندازی شده و خبر را در زیر پست نوشتم.

    در سایت گرداب نوشته اید «کتابخانه‏ی مجازی سایت گرداب، همچون سایر بخش‏های سایت، به دنبال هیچ هدف مادی و تجاری نیست و در پی کسب درآمد نمی‏باشد.» در اینصورت نگرانی جنابعالی برای چیست؟! اگر هدفتان رساندن این کتابهای از نو تایپ شده به مردم است مگر فرقی میکند از چه لینکی صورت بگیرد؟! اگر قرار شد مهاجر با ارایه این کتابها بدنبال کسب سود باشد تماما متعلق به شما خواهد بود!!

    در ادامه نوشته اید «قطع دسترسی مستقیم به فایلها از طریق سرور کار سختی نیست.» و اضافه کرده اید «مطمئنم با پاک کردن این پیام صورت مساله را پاک نخواهید کرد.» جناب کامکار برای شما و برای امثال شما واقعا متاسفم! گویا علیرغم ادعایتان با ادب و فرهنگ بیگانه اید! تاسف بارتر این که گوهرهای گرانبهای اشخاصی مثل شریعتی و سروش را در ویترینتان گذاشته اید!
    متاسفانه با توجه به لحنی که استفاده کرده اید ترجیحا «قطع دسترسی مستقیم به فایلها از طریق سرور» را انجام دهید!
    مهاجر

  12. sahand Says:

    من تازه با شریعتی و کتاب هاش آشنا شدم .خیلی علاقمند شدم.از شما به خاطر قرار دادن این کتاب ها در اختیار عموم ممنونم
    با تشکر

  13. طه کامکار (مدیر سایت گرداب) Says:

    دوست عزیز. توجه شما را به چند نکته جلب میکنم. اول آن که پیام اول من را بدون جواب پاک کرده اید و لازم است پیش از هر عصبانیتی، توضیحی در این مورد بدهید. بهتر بود حداقل جوابیه اش را برای من میفرستادید. دوم. قرار دادن لینک مستقیم به محتویات یک سایت، سلامت آن سایت را به خطر میاندازد. اگر کتابها را در سرور خودتان آپلود کرده باشید، اتفاقا بهتر هم هست، چون ترافیک ما را کم میکند و کتابها بهتر به دست دوستان کتابخوان میرسد. اما لینک مستقیم، جز قطع دسترسی به سایت، کار دیگری نمیکند. نه این سایت، بلکه هر سایتی چنین است. سوم. قطع دسترسی مستقیم به فایلها از طریق سرور، به معنی قطع استفاده از برنامه های دانلود مثل DAP هم هست و من ترجیح میدهم این کار را نکنم. چهارم. بنده ادعایی بر ادب و فرهنگ نکردم و آثار اساتیدی همچون شریعتی و سروش، کالای ویترین من نیستند. این نوع نقد شما «انگیزه خوانی» نام دارد که حتما بیشتر از من درباره اش مطالعه دارید. پنجم. گواه عدم بهره برداری ما از این بزرگان، این است که اولاً هر پیشنهادی برای نصب آگهی تبلیغاتی را رد کرده ایم و ثانیا هر کس از ما متن تایپ شده را خواست، تقدیم کردیم. ششم. اگر تندی و خدای نکرده اسائه ادب در کلام من دیدید، صرفاً به خاطر سانسور شدن خواهش اول من از شما بود. اکنون که میبینیم لینکهای مستقیم را حذف کرده اید، لازم میدانم تشکر کنم. و همچنین تشکری دیگر بابت پاسخ به پیام دوم من. شب خوش.
    ———————-
    سلام،
    کامنت موجود و پاسخ مربوط به یادداشت اول شما است.
    از لطفتان ممنون!

  14. م.الف.رستاخيز Says:

    ممنون از تلاشتون.آرزوي موفقيت براي شما.دانلود ها هم بدون مشكل بود و جاي تقدير داشت
    ————————————
    از اظهار محبتتون سپاسگزارم.
    با آرزوي موفقيت و شادكامي.

  15. سارا Says:

    با كمك شما تونستم كتاب هاي مورد علاقم رو دانلود كنم ازتون ممنونم لطفا» ساير اثار استاد شريعتي رو هم بزاريد
    —————-
    سلام، ميتوانيد مجموعه آثار دكتر شريعتي را از كتابفروشي ها تهيه نمائيد.
    با تشكر

  16. امید حدیثی(HITORY) Says:

    از زحمت هایی که می کشید ممنونم .

    —-
    اميد جان ممنونم. اين حداقل كاري است كه ميتوان كرد. مخصوصا در مقابل شخصيتهايي همچون شريعتي كه زندگي، آبرو و جان خود را گذاشت اين اندك نيز باعث شرمساري است.

  17. sinaaa Says:

    nemishe downlod kard, bayad chikarr kard?????????????????????????????

    ————
    راست-كليك و انتخاب Save as

  18. محمدرضا Says:

    خیلی خیلی ممنونم از ای بوکهایی که گذاشتین خیلی لازمشون داشتم

  19. وحید Says:

    خیلی عالیه همیشه از این کارا بکنید هر چی نسل جوون روشن بشن بهتره تا تو خماری باشن (یک دانشجو)

    ————-

    وحيد جان
    از توجهت تشكر ميكنم. متاسفانه براي خيلي ها اين خماري سودمنده!
    پايدار باشي.

  20. مریم Says:

    سلام.وبلاگ خوبی دارین.موفق باشید
    ————–

    سلام!
    متشكرم

  21. eli Says:

    سلام
    ممنون از تلاشتون.عالی بود

  22. حسن Says:

    عالیه
    اگه میشه کتاب مسلمانی در جستجوی ناکجا آباد رو هم لیست کنید
    ممنون

  23. حامد Says:

    من از کتاب های شما نکات و جملات زیبای ایشان رو در اوردم و نوشتم و از شما تشکر و از دوستان میخوام و وب سایت من سر بزنن واقعا جالبه
    http://www.hamed-jalil.blogfa.com
    ————-

    حامد جان!
    سايتت بسيار جالب و زيبا است.
    اميدوارم موفق و پايدار باشي

  24. حامد Says:

    خدایا به هركس دوست میداری بیاموز كه عشق از زندگی كردن بهتر است وبه هركس دوست تر میداری بچشان كه دوست داشتن ازعشق برتر(دكترعلی شریعتی).

    در نهان به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم .

    شاید این است دلیل تنهایی ما

    اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین‌ها بی ثمر است.اگر تمامی گرگها هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد، تو مهربان جاودان آسیب ناپذیر من هستی.ای پناه ابدی! تو می‌توانی جانشین همه بی پناهی‌ها شوی

    نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد

    نمی خواهم بدانم كوزه گر از خاك اندامم چه خواهد ساخت

    ولی بسیار مشتاقم گلویم سوتگی كردد به دست كودكی گستاخ و بازیگوش و او یك ریز و پی در پی دم گرم چموشش در گلویم سخت بفشارد

    و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد

    بدین سان بشكند هر دم سكوت مرگبارم را

    انسان تنها فرشته ای است که دستش به خون آغشته است.

    دلی كه از بی كسی غمگین است هر كسی را میتواند تحمل كند

    آزادی تو مذهب من است خوشبختی تو عشق من است و آینده ی تو تنها آرزوی من

    عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر و بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا

    با از دست دادن همه چیز ، همه چیز می شوی!

    http://www.hamed-jalil.blogfa.com

    دوستار شریعتی و دوستارانش حامد

  25. سحر Says:

    سلام. ممنون كه اين سايت رو راه انداختين.واقعا عاليه . دسترسي به آثار دكتر رو راحتتر كرده
    من كتاب حج و هبوط در كوير رو مي خواستم.

    —————-

    سلام، فايل اين دو كتاب رو ندارم. اگر پيدا كردم در سايت خواهم گذاشت.
    با تشكر

  26. بهزاد Says:

    با تشکر از زحمات مدیر سایت
    باید گفت شریعتی بی تردید انسان عصر حاضر نیست
    کدامین دوران ؟؟؟؟؟

  27. s@r@ Says:

    ممنون
    +فقط همین

  28. سعيد Says:

    مرسي از کار قشنگتون اميدوارم در خصوص صادق هدايت و ديگر نويسندگان بزرگ ايران نيز تداوم داشته باشد.

  29. علي شريعتي Says:

    دمتون گرم عالي بود فقط اگه بشه كتاب حج رو بزارين

  30. محسن يگانه Says:

    كتاب حج رو بزارين خيلي خوبه

    ——————
    ندارم اگه پيداش كردم حتما!!

  31. Pooria Says:

    دارنده چو ترکیب طبایع آراست
    از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
    گر نیک امد شکستن از بهر چه بود
    ور نیک نیامد این صور عیب که راست

    —————-
    زيبا و پرمفهوم است!

  32. هدیه Says:

    ممنون
    دنبال یکی از کتاب های دکتر بودم که اینجا پیدا کردم

  33. سامان Says:

    خیلی جالب بود

  34. محمدحسين Says:

    عالي است.اميدوارم شما بتوانيد شهيد شريعتي را به من و همه ي ايراني ها بشناسانيد.(يا علي مدد)

  35. حسين Says:

    ازشما بسيار بسيار متشكر هستم .

    +++++++++++++++++
    ممنون

  36. Mojtaba Says:

    salam
    nemidoonam chetoorii tashakkor konam
    vaghea mamnoon
    hame in ketabha dar bazar moojoode ?

    ———————–
    سلام،
    ممنون! كتابها اغلب در بازار هست. كتابفروشيهاي روبروي دانشگاه تهران- خيابان انقلاب

  37. علیرضا فلاح Says:

    علی شریعتی رفت تا ثابت کند گاهی برای بودن باید رفت . . .

  38. علیرضا Says:

    سلام کار جالبی بود
    من کتاب حج دکتر شریعتی را میخواستم شما میتوانید کمکم کنید؟

  39. عباس Says:

    سلام
    نمیدونم چی بگم
    فقط سلام بر روح بزرگ دکتر شهید
    روحت شاد عزیز دلم
    آرام بخواب که ما هم میرسیم به شما
    abbas

  40. جواد Says:

    گرامی میداریم یاد و خاطره ی بزرگ مرد تاریخ ایران را روشنفکری تکرار ناشدنی

  41. احسان Says:

    خیلی ممنونم.من سعی می کنم هر سال شب عاشورا کتاب شهادت دکتر رو بخونم. امسال به کتابش دسترسی نداشتم شما بانی این کار شدین.
    موفق باشید

  42. سارا Says:

    سلام من كتاب تحليلي از مناسك حج را مي خواستم ميشه برام ميل كنيد ؟ دانلود از سايت پيشنهادي امكان پذير نيست.

  43. محسن Says:

    ممنون از گردآوری که انجام دادی خیلی وقته دنبال کتابهای دکتر میگردم !!!!
    شاد سربلنو وپیروز باشی ! دوست شما از دیار کردهای غرب کشور *****

  44. امین اسدی Says:

    با تشکر از زحمات شما

    ————-
    ممنونم! موفق باشيد.

  45. ahmad Says:

    mer30 age momkene beged chetor bache barname fil haro baz konam

    ————-
    فايلها پي دي اف هستند. رمز ندارند.

  46. اکبر خدائی Says:

    سلام
    واقعا خسته نباشید
    بسیار ممنونم
    فوق العاده بود

  47. khaled Says:

    سلام
    متاسفانه هر چقدر سعی کردم هیچ کتابی دانلود نشد.
    لطفا راهنمایی کنید. متشکرم

    ———–
    سلام
    دانلودها مشكلي ندارند.

  48. chamran Says:

    خدمت بزرگي را انجام دادي خدا يار و نگه دارت

  49. مصطفي پارچه باف دولتي Says:

    آقا لطف بفرماييد مسائل ضد ديني در سايت خود قرار ندهيد

  50. حسنا Says:

    سلام خسته نباشید.من شخصا به همه ی افرادی که به نحوی دوستدار دکتر شریعتی هستن احترام میذارم.این نشونه ی نبوغ فکری و فرهنگیه اوناس.امیدوارم در راهی که پیش گرفتید موفق باشید.

  51. فرید Says:

    سلام یاد آن مرد بزرگ به خیر!

  52. ho Says:

    سلام به شما وتمام دوستداران شهید دکتر شریعتی
    من سال 55یا 56 باافکار شریعتی در سن 14 ساللگی اشنا شدم شاید بهتر بگویم اسلام وانقلاب را ازایشان واز کتابهای ایشان اموختم روحش شاد.

  53. محمد Says:

    متشکرم خیلی وقت بود که دوست داشتم این کتابها را داشته باشم.بازم ممنون

  54. arash Says:

    خيلي ممنون از سايت مفيدتون

  55. ناشناس Says:

    کتاب شریعتی رو گذاشتی دم از حقیقت می زنی اون وقت از این
    مصلحت ( مثلا مصلحت ) طلب ها دفاع می کنی و دروغ هایی رو راجع به شون اشاعه می دهید

  56. رامین Says:

    سلام از زحمتی که کشیدید بسیار سپاسگذارم امیدوارم این کتاب ها راهگشای سرگردانی و چه کنم های جوانان امروز وطن باشد. به هر حال به هر هدف و هر نیتی کارتون قابل تقدیره.
    موفق باشید.
    —————–

    سلام
    رامين جان ممنونم!
    زحمت رو ساير دوستان كشيدند كه اين كتابها رو آماده كرده اند.

  57. محسن Says:

    شريعتي يك حرف بيش تر نداشت :

    دوباره مي سازمت وطن اگرچه با خشت جان خويش
    ستون به هر خيمه مي زنم اگرچه با استخوان خويش

    و اگر هم برخي نيمچه روشنفكران بي انديشه بيانديشند كه جز اين است بايد در پاسخشان بگويم كه نه بلكه وطن شريعتي همه ي جامعه ي آدمي زادگي است

    با سپاس از امكان نطر دادن در سايتتان
    محسن شريعتي

  58. tahmasebi Says:

    سلام
    میخواستم بدونم این متن از دکتر شریعتی هست یا نه؟
    لطفا کمکم کنید
    ممنونم
    ادعا نمی کنم که همیشه به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم اما ادعا می کنم که وقتی هم که به یادشان نیستم دوستشان دارم.

  59. سعيد Says:

    واقعا سخنان اين مرد در 40 سال پيش از اين جديد تر از ديدگاههاي برخي از سخنرانان امروز ماست . ممنونم

  60. mehrdad Says:

    از کتاب هایی که از دکتر گذاشته اید تشکر می کنم ولی سخنرانی های دکتر شریعتی به خوبی دانلود نمی شوند اگه ممکن است عیب آنها برطرف شود با تشکر
    مهرداد

    ——————-
    سخنرانيهاي دكتر شريعتي بصورت آماتور ضبط شده و بطور كلي كيفيت مناسبي ندارند با اين وجود سايت پويا سخنرانيها را آنگونه كه توضيح داده با كيفيت مناسبتر در اختيار دارد كه ميتوانيد از آنجا نيز دانلود كنيد. فهرست مجموعه سخنرانيهاي دكتر شريعتي را از منابع مختلف ميتوانيد در اينجا بيابيد.

  61. محمد مصطفی پارچه باف دولتی Says:

    همین شماها هستین دیگه…
    متاسفم براتون

  62. طناز Says:

    خیلی ممنون ازکار بزرگتون

  63. faiq from Afghanistan/kabul Says:

    راستي كه شريعتي از جمله فرهيختگان است كه كمتر ميتوان نظير آنرا در جهان پيداكرد.اگر بگويم پيامبر عصر ما بود ناروانست…..

  64. نجمه سادات Says:

    بسيار كار مفيدي كرديد اجركم عندالله
    من بسياري از كتابهاي دكتر شريعتي رو دارم و حاضرم باشما در تايپ مطالت همكاري كنم در صورت نياز به ايميلم پيام بديد
    متشكرم

  65. علی Says:

    سلام
    خسته نباشید بسیار خوشحال شدم
    کتاب های خوبی بودند

  66. stranger Says:

    شریعتی یعنی درک لحظات و بیان سخت گفتنی ها و مشوق ازادی پرستی حقیقی. روزنه ای از واقعیت به حقیقت…

  67. خس و خاشاکی که قلبش برای ایران می زند Says:

    مرسی حامد عزیزم.فوق العاده است.

  68. fafa Says:

    خیلی وبلاگ خوبی دارید

    میتونیم تبادل لینک کنیم؟

  69. نمد Says:

    درهروبلاگ یاسایتی فقط همین کتابهاست وکتابهای دیگر چه

    ———–
    لطفا به سايت شاندل مراجعه كنيد برخي از آثار دكتر شريعتي و مقالاتي در ارتباط با وي در آنجا موجود است.
    همچنين، بعضي از كتابهاي دكتر بصورت پراكنده در اينوبلاگ موجود است. در بخش جستجو مي توانيد آنها را پيگيري كنيد.

  70. reza Says:

    من کتاب انسان و اسلام رو میخوام
    مال دکتره

  71. آنیتا Says:

    یک دنیا ممنون.

  72. سید دلاور عباس Says:

    آثار دکتر علی شریعتی در خصوص علامه اقبال لاهوری چند تا است.

  73. سارا Says:

    سلام
    مطلب زيبايي بود
    به نظر منم شريعتي يكي از شخصيتهاي نا شناخته و مظلومه !
    روحش شاد
    سايت زير كه معرفي مي كنم مطلب خوبي در مورد دكتر داره !
    http://www.barobach.ir

  74. hossein Says:

    ممنون از کار زیبائی که میکنین امید وارم الباقی کتابای دکتر هم به این لیست با ارزش اضافه بشه

  75. javad Says:

    bar khodam mibalam be khater dashtane hamvatani chon dr shariatikhili. mamnon az babat gozashtan pdf asar dr shariati.

  76. zahra Says:

    salam kheili mamnoon az kari ke mikonin khaste nabashin

  77. mohamad bahrami Says:

    سلام با عرض تشکر از زحمتی که کشیدین

  78. ناشناس Says:

    rohat shad doctor jan

  79. محمدرضا Says:

    من هم به نوبه خودم از زحمات شما تقدیر وقدردانی می کنم خیلی عزیزین
    محمدرضا حیدری از بندر همیشه آبی بوشهر

  80. نادر Says:

    سلام اگر ممكن است مرا راهنمايى بفرماييد من به دنبال سايتى براى دانلود ترجمه انگليسى كتابهاى دكتر شريعتى هستم براى يك فرد غير ايرانى كه شديدا جذب افكار شريعتى شده متشكرم

  81. ﻧﺠﻴﺐ اﻟﻠﻪ Says:

    ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﺸﻜﺮﻡ اﺯ ﺳﺎﻳﺖ ﺧﻮﺏ و ﻋﺎﻟﻲ ﺗﺎﻥ


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

