«حیدر بابا» با صدای استاد شهریار

فایل صوتی را از اینجا دانلود کنید.

43 پاسخ to “«حیدر بابا» با صدای استاد شهریار”

  1. pooya Says:

    اگه اکانت پرشین گیگ می خوای ایمیل بزن
    ———–
    سلام دوست عزيز
    از محبتتان ممنون. فعلا هاست 4shared استفاده ميكنم
    مهاجر

  2. لیلا Says:

    مرسی از شعر حیدر بابا عالی بود واقعا ممنون مرسی مرسی خیلی وقت بود دنبالش بودم اگه لطف کنی شعر خان ننه را هم با صدای شاعر بذار حتما خیلی خوب میشه بازم ممنون
    ———-
    ممنون! شعر خان ننه هم در وبلاگ موجود است!

  3. سعید Says:

    ممنون عزیز
    دستت درد نکنه

  4. حسین Says:

    با تشکر از تمام زحمات شما دوست عزیز که همواره یاد استاد شهریار را زنده نگاه داشتید که همانا شهریار آبروی آذری زبانان است

    —————
    از لطفتان ممنونم
    آذري زبانها و خطه آذربايجان و همه ايران عزيز پر از افتخار است!

  5. وجه اله Says:

    سلام ساق اوليز سيز من همدان اوشاقي يام اگر باشاريز بلم چون پرشين گيگ دعوت نامه سه يلايييز ممنون اولام وبلاگوز قشنگه در .

    ——————————————
    سلام، سيزده ساق و سلامت اوليز. متاسفانه من پرشين گيگ دان استفاده الميرم.

    ياشياسيز

  6. محمدجواد Says:

    من واقعا از شما ممنونم برای شعر حیدر بابا .خیلی خیلی .من نزدیک سه ماه دنبالش می گشتم .اگر میشه شعر و دکلمه های دیگری از شهریار به زبان آذری برای دانلود قرار دهید.
    با تشکرفراوان

    ——————————–
    ممنون حتما اگر مطلبي داشتم در وبلاگ قرار خواهم داد.

  7. احسان Says:

    سلام.ساغ اول سيز يورولمياسيز.چوخ ممنون

    ——————-

    سلام! سيزده ساق اولوز
    ياشيين

  8. محمدجواد Says:

    ….
    اگر هم لغتنامه ترکی به فارسی وبالعکس سراغ دارید معرفی کنید .

    ———————

    عنوان خاصي به ذهن ندارم اما لغتنامه در كتابفروشيها موجود است!

  9. علیرضا Says:

    خیلی عالیه حال کردم . من عاشق زبان ترکی ام ولی هیچی بلد نیستم . معنی این شعر هم از روی نسخه فارسی آن فهمیدم .

  10. بهزاد Says:

    یاشی یاسین ایللر بویی
    چوخ ساق اولاسان
    اورمو دان

  11. مهاجر Says:

    دوستان گرامي عليرضا و بهزاد
    از محبتتان ممنونم
    موفق و پايدار باشيد!

  12. حمید Says:

    ساقول الییز آقراماسون

  13. ژیلا Says:

    خیلی عالی بود دستتون درد نکنه واقعا ممنونم از شعر حیدر بابا با صدای استاد شهریار

  14. محمدرضا Says:

    خیلی ممنون از این همه لطفی که نسبت به شاعرای قدیمی داریدچون خیلی از جوانان از اهنگای سبک جدید استفاده میکنند وجود همچین وب هایی بسیار عالیه در کل ممنون

    —–
    لطف داريد
    سپاسگزارم

  15. bahar Says:

    سلام از به تمام اذری زبان های عزیز

    ———————-
    سلام به شما
    ممنون

  16. مصطفی Says:

    دوست عزیز از لطفت ممنونم .
    به امید دیدار.

  17. حسین Says:

    دمت گرم

  18. كوروش Says:

    ساقول ياشاسين اذربايجان وتمام تركلر

  19. links for 2009-01-20 « تورکوک بیز Türkük Biz Says:

    […] “حیدر بابا” با صدای استاد شهریار […]

  20. كيوان Says:

    براي اشعار استاد باصداي خودشان چه بايد كرد ؟

    —————
    اطلاعي ندارم!

  21. علیرضارعنا Says:

    میخواستم اول از مطالب قشنگتون قدردانی بکنم وبه برادرمون کیوان عزیز بگم که اگه اشعاراستادراباصدای خودش خواستی سری به سایت مابزن

    —————-
    دعوت براي ديدار از سايت خالي براي چي؟!

  22. الهام Says:

    با سلام خدارو شکر میکنم که اینجارو پیدا کردم و از شما ممنونم میخواستم بدونم آیا میتونم سی دی های صدای استاد شهریارو به نحوی0 از شما بگیرم جسارتا هزینه اش رو هم بفرمایین انشاا… هر چی زودتر باشه ممنون میشم واقعا ازتون ممنونم

    ————-
    سلام
    من هر چي از استاد شهريار داشتم توي وبلاگ براي دانلود گذاشته ام.
    موفق باشيد.

  23. زهير Says:

    سلام من خيلي ممنونم بابت استاد شهريار(ياشاسون اذربايجان و شهريار)

  24. بابک Says:

    سلام منیم قارداشلاریم من همدان دان مزاحیم اولورام چوخ هم وطن لر فکر الیللر که همدان فارسی زبان شهریدی اما اشتباه فکر الیللر بیزده تبریز_اورمیه_اردبیل_زنجان_وشمالن ترکی زبان شهریلریندنوخ و مونا افتیخار الیروخ

    —————
    سلام،
    ساق الون و افتيخارلي ياشيين

  25. عسگر_مشگین شهر Says:

    عزیزم دستت درد مطلب مطلوبی که انتخاب کردی

  26. وحيد Says:

    با اشعار و صداي استاد شهريار خاطراتم زنده ميشه و از شماهم ممنون و تشكر ميكنم كه مي تونم با سايت شما خاطراتم را زنده كنم موفق و پايدار باشيد

  27. محمد عبدیزاده اردبیل Says:

    یاشاسین اذربایجانیم اردبیل_تبریز_ارومیه_زنجان_همدان_استارا_مغان_روستای کلان در گرمی(مغان)_ قزوینین تورکلری_ تهرانین تورکلری_باکی_اردبیل هاکی _تبریز هاکی نقده هاکی_ یاشاسین ساوالانیم سهندیم

  28. علي محمدي فرد Says:

    من از آشنائي با شما بسيار بسيار خوشحال شدم و از اينكه بار ديگر
    با آثار و اشعارحضرت استاد شهريار زنده ياد را ديدم و افرادي كه آثار استاد را چاپ وتكسير مينمايند خوشحال شدم .
    شنيدن صداي استاد وقتي كه حيدر بابايا سلام را مي خواند خيلي خيلي لذت بخش است ومن هميشه با شنيدن ان گريه مي كنم. مخصوصاشرح حال مرحوم شدن مادرشان را كه مي دهند به زبان تركي بسيار بسيارتحت تاثير قرارمي گيرم .من ترك هستم و ارادت خاصي به جناب استاد دارم .روحش شاد راهش پر رهرو باد.ياشاسين آذربايجان .
    ياشاسين انا يوردو آذربايجان.
    ياشاسين ستارخان و باقرخان يوردو و اولارين يوردوندا اولارين يولون
    گداندار.
    بيرامده گيجا قوشو اخيوردو عاداخلي قيز بي جورابون توخيوردو
    شال ايستدم مندا اوردا اغلادم بير شال عالدم تز بليما باغلادم
    فاطمه ننه گيله قاشدم شالم سالادم فاطمه ننه منه بايراملوخ باقلادو
    خان ننمه ياده سالدم اغلادم.
    باغيشلين منه دوسلار.

  29. حسن بايرام Says:

    سلام وتشكر فراوان خدمت بنيان گذران اين سايت خداييش دمتون گرم خيلي ممنون ياشاسين ؟آذريلر پرچمي هر يرده يوخاريده اي ساقل ساقل ساقل چخ ممنون الرينيز آغروماسين

  30. barang Says:

    ياشاسين شهريار ياشاسين تبريز ياشاسين تركرلر ياشاسين اعلمي

  31. مجتبی Says:

    سلام
    دست شما درد نکنه
    خیلی ممنون.

  32. Yeni bir hayat Says:

    mamnun vagean mamnun in file tunest hamye khaterate mano zende kone belakhare boghzam terkido jeloye ashkamo natunestam begiram

  33. ناصر Says:

    نمیدونم چرا وقتی شاهکارحیدربابا رو میخونم یا گوش میدم زارزارگریه میکنم
    من 37سالمه ومعلم هستم درسالهای 70-74روستاهای محروم تدریس ابتدایی میکردم.فرهنگ روستاها تقریبا دست نخورده بود وچون خودم هم خاطراتی از قبل ازانقلاب ارفرهنگ وسنن یامه ویا حداقل اینقدربرام ازبزرگانم تکرارشده و درتصورمه با جان ودل این شاهکارادبی واین میراث کهن را درک میکنم.روح سراینده اش قرین رحمت.ازشماهم ممنونم .راستی چه کسی محبت را ازدلهای ما کند؟

    • مهاجر Says:

      حيدر بابا نه يك شاهكار ادبي بلكه از جمله سروده هاي آسماني است كه خداوند هر چند قرن يكبار بر زبان يكي از بندگانش جاري مي كند.

  34. قلی‌پور Says:

    سلام عزيز ديلداشوم، مهاجر جنابلری ! يورولمييز. استاد شهريار همدان بؤلگه‌سه كندلرئنده‌ده تانونموش بير شاعرده. حيدربابايه سلام منظومه‌سه بؤتؤن كندده ياشيين‌لريچئن چوخله خاطره‌سه وار. آللاه شهرياره رحمت اله‌سئن. آللاه تؤرك بايداقونه گؤن گؤندن آرتوق اوجالتسون. آللاه سيزه عزيز اله‌سئن.

  35. القار Says:

    خیلی خوب است
    شهریار کسی بود که با حضورش به شعر و غزل کلاسیک جانی دوباره بخشید نه تنها حیدر بابا بلکه تمام آثارش زیباست. القار از شهرستان کلیبر هستم.

  36. ضا Says:

    با تشكر فراوان .عالي بود عــــــــالي

  37. رضا ناصح Says:

    مدت طولاني از اردبيل دور هستم . يادش بخير . با اين اشعار ياده كذشتم و پدرم و خاهرم كه ديگه نيستند افتادم.مرسي خوب بود . شهريار شخصي بزرگ و تنها بود ياده او هم به خير.

  38. رضا ن Says:

    ياشاسين تركلر وترك ياشاين

  39. رضا ن Says:

    سلام اولسون بتون تركلر مهندس موسوي وبتون اذريلر

  40. لادن Says:

    حالا دارم حیدربابا رو دانلود میکنم وبه این فکر میکنم که ما بدون شهریارها کیستیم؟

  41. فهیمه Says:

    من عاشق شهریارو شعراشم. مخصوصا شعرایی که تو دوران جوونی و عاشقی میگه. از لطفتون ممنون


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

